5 המתנות הכי שוות לאישה בהריון

גברים יקרים, אין לי ספק שאתם מתלבטים. זה לא פשוט למצוא מתנה לאישה ובטח ובטח לאישה בהריון. אז אשמח לעזור 🙂

אני מאוד מאמינה במתנות חווייתיות שמשאירות זיכרון מתוק ולא עוגות טיטולים (עם כל הכבוד), אז ההמלצות שלי הן בהתאמה. 

שמי ליאורית, והסטודיו שלי הינו סטודיו יוקרתי וחווייתי שמתרכז בצילומי הריון, צילומי ניו בורן וצילומי משפחה.

צילומי הריון בסטודיו

לא סתם קוראים לספורט ״הסם הטבעי״. ספורט משפר את מצב הרוח, ספורט גורם לנו לצאת מהבית ולפגוש חברים חדשים וספורט נותן לנו תירוץ לקנות סטים חדשים של בגדים 🙂 לא אחת אנחנו שומעים כמה חשוב להיות בתנועה . כל ספורט שתבחרו לעסוק בו הוא טוב. הליכה, ריצה, שחיה, אופנים וכו וכו. גם בהריון כמו בחיים הרגילים ספורט עוזר. בחורה שנמצאת בפעילות, הולכת, יורדת ועולה מדרגות, מזיזה את עצמה במהלך ההריון, עוזרת לעצמה ועובר וזו כבר מזמן לא קלישאה. אם אישתך פעילה וגם אם לא זו הזדמנות מצויינת להכניס אותה למעט פעילות שרק יכולה לתרום לה בהריון וכמובן בלידה. מנוי לסטודיו סי היא אחת המתנות היותר פרקטיות שיכולות להיות. להכניס אותה למסגרת מחבקת עם נשים בהריון כמוה, היא תוכל לשתף אותן בחוויות שלה מההריון, להתייעץ איתן וכמובן להתאמן איתן בקבוצה שעוסקת בפעילות ספורטיבית מותאמת הריון.

קורס הכנה ללידה

הריון ולידה אלו שני דברים מאוד חשובים וגדולים ויחד עם זאת, מי שזה ההריון הראשון שלה סביר שעבורה רב נסתר על הגלוי ולכן המון חששות ופחדים מתעוררים. אבל היופי הוא שניתן להוריד לא מעט חששות ופחדים על ידי הרחבת הידע. יש לא מעט גופים שמעבירים קורסי הכנה ללידה וממחישים את התהליך עצמו בצורה נעימה, קלה ובעיקר פשוטה.

קח אותה לספורט

לא סתם קוראים לספורט ״הסם הטבעי״. ספורט משפר את מצב הרוח, ספורט גורם לנו לצאת מהבית ולפגוש חברים חדשים וספורט נותן לנו תירוץ לקנות סטים חדשים של בגדים 🙂 אם היא התאמנה או לא, ממליצה על מנוי לכושר במקומות במתאימים לזה. בקישור דוגמא לתוכנית של סטודיו סי.

עיסוי בהריון

אם יש משהו שתמיד כייף זה עיסוי ובהריון במיוחד: כפות הרגליים נפוחות וכואבות, כל הגוף סוחב את המשקל החדש וזה לא פשוט. הראש עמוס וטרוד, הכתפיים תפוסות וכל מה שמתחשק להריונית זה קצת לנח ושמישהו יפנק אותה ממליצה על עיסוי בהריון ממקום מוסמך ורציני שמחזיק אנשי מקצועי שיודעים כציד לטפל בנשים בהריון ולהפיג מהן קצת עומס ומתח.

לכו לשופינג

מה נשים אוהבות יותר משופינג?! אז דווקא בתקופת ההיריון הרצון שלנו לקנות בגדים עבור עצמינו הוא כמעט אפסי. הבטן גדלה וכך גם מידות הגוף, זו תקופה זמנית ולכן לא רוצים להשקיע בבגדים, יש קושי פיזית בלמדוד בגדים בחנות: חם, מסורבל ובעיקר לא נח אבל, ויש אבל גדול, עם ההריון ובעיקר לקראת סופו מתחילה תקופת הקינון. זו תקופה שבה האישה מכינה את עצמה לקראת הלידה. היא מנקה, מסדרת את הבית, את החדר העתידי של התינוק, היא מתחילה לקנות בגדים, אביזרים, רהיטים והכל כדי שאחרי הלידה הכל יהיה מוכן לקבלת התינוק. ולכן כשאני אומרת שופינג בהריון אני כמובן מדברת על : ריהוט לחדר התינוק, אביזרים נלווים וכמובן בגדים לתינוק אלו לא מעט קניות ולא ניתן שלא לעשותן ולכן אני ממליצה לקחת רשימה מסודרת מחברה קרובה שעברה לידה ולא להתחיל לקנות את כל החנות ועם הזמן להוסיף את מה שחסר.

 

מקווה שעזרתי לתרום קצת לחשיבה יצירתית ולמצוא פתרון שווה למתנה לאישה בהריון ואם הצלחתי, תחזירו משוב.

בסטודיו שלי יש עוד המון אפשרויות למתנות מהממות לנשים בהריון, מזמינה אתכם להסתובב באתר ולהתרשם או שפשוט להרים טלפון או לכתוב ווטסאפ ומבטיחה לעזור ולכוון עוד.