מתנה לעצמי 🙂

אנחנו הנשים ידועות כמולטי טאסקינג

אנחנו יודעות לעשות הכל מהכל והכי טוב שיש: 

מגנגלות בין הבעל, הילדים, הכביסות, החוגים, החברים, ההורים, הבלתמים של הגן/ בית ספר, החולי של אחד מבני המשפחה וכו וכו, אבל הדבר היחיד שאנחנו מתקשות או באמת רוצות למצוא לו זמן, זה עבור עצמינו. 

תמיד יש תחושה, שאם נפנה זמן רק בשביל עצמינו, זה אומר שקידמנו מטרה שהיא לא בסדר עדיפות ראשון. שיכולנו בזמן הזה לעשות משהו מועיל אחר לטובת אחד מבני המשפחה. 

אם חלילה קבענו עם חברה פספסנו זמן איכות עם הכביסה שנאגרה במגירה. 

אם הלכנו לאימון, אז אבוי לנו שהילד יאכל רק אורז ולא את הפסטה שהוא אוהב.  

מתנה מקורית לאישה

אני חייבת לציין ששנים חייתי בתחושה הזו, שקודם הילדים, קודם הבעל, קודם הבית, בעצם קודם כלכל דבר אחר ורק בסוף בסוף זה אני ואני מאוד שמחה וגאה להגיד שאני כבר כמה שנים כבר לא במקום הזה ולא רק שאני לא במקום הזה, אני מאוד שמחה על כך ואפילו בראיה לאחור זה מרגיש לי שהייתי במקום קצת פולני 😉  אם אתן מבינים למה אני מתכוונת.  

זה מרגיש אפילו שהיה לי קצת נח להרגיש הקורבן המעונה. זו שמפקירה את חייה לטובת כולם. זו שתמיד מוותרת על דייט עם חברה רק כדי שהבעל יוכל להישאר בעבודה עד מאוחר, זו שלא הולכת להתאמן כי צריך לקחת את הילד לחבר מהכיתה וגם להחזיר וכו וכו. 

אז לטובת כל מי שעוד לא התעוררה או בעל שמרגיש שאשתו הולכת על השביל העצוב הזה, אני קוראת לכם לעשות: STOP !!!   ויפה שעה אחת קודם. זה הזמן לחשוב על מתנה מקורית לאישה שלכם. 

בנות, אתן הכי הכי הכי חשובות !!!!!!!!!!!!!!!!! 

באותה הנשימה זה לא אומר שהבעל, הילדים, העבודה, החוגים לא חשובים 

זה רק אומר שגם לכן יש מקום בעולם והרבה מקום !!! 

לא רק שמעצם פינוי זמן עבור עצמכם, תגלו כמה אושר ושמחה זה יעניק לכם, הכי כייף זה שתגלו כמה כייף זה יעשה לסביבה שלכם. 

לפני כמה ימים הבן שלי אמר לי : אמא אני אוהב שאת אוהבת את עצמך וכששאלתי אותו למה? אז הוא אמר לי, בגלל שאת אוהבת את עצמך, גם אני אוהב את עצמי. 

אחרי שנים שפעלתי בצורה לא נכונה ולא מכבדת כלפי עצמי, ירדו לי כמה אסימונים והבנתי שאישה שמטפחת את עצמה ודואגת לפדיקור ומניקור, מספרה, קצת שופינג, פעילות גופנית על בסיס קבוע, מרגישה טוב עם עצמה, מצליחה לגרום לאנשים מסביבה לרצות להתקרב אליה, להתעניין בה ואולי אפילו להידמות לה.  

היא יוצרת קשרים בין אישיים, לומדת מהאנשים שסביבה, מעשירה את עולמה, לומדת יותר, יוצאת יותר, זה משפיעה על מצב הרוח שלה וגורם לה להיות יותר חכמה, יותר מעורה במתרחש סביבה וכמובן שבאופן אוטומטי מצליחה לתקשר טוב יותר עם המשפחה, לחלק את הזמן שלה בצורה יעילה ולהספיק אפילו יותר ממה שהיא היתה מספיקה בעבר.

מתנה מקורית לאישה

אז אחרי ההקדמה המאוד ארוכה הזאת, שאפילו אני הפתעתי את עצמי עם האורך שלה, נראה לי שיותר קל לכם עכשיו להבין למה חשוב שאישה תמצא את הזמן ותעניק רק לעצמה בלי הסחות דעת, זמן גם לעצמה. 

זה לא שאני חושבת שצילומי ילדים זה פחות חשוב או צילומי משפחה, אני רק אומרת שוב שגם אמא חשובה וגם לה מגיע קצת זמן לעצמה לבד. אפשר לחשוב על כל מני  הצעות למתנת יום הולדת לאשה ואשמח להסביר למה צילומי נשיות בסטודיו זו הבחירה!

אז אחרי שכולנו הבנו והסכמנו שזמן איכות לאמא הוא דבר חשוב, בואו אספר לכם קצת על הצילומים עצמם. 

אז מה הם הדברים החשובים בבחירת סטודיו לצילומים לאישה: 

  1. חשוב לבחור צלמת שאת מתחברת אליה או שאתה הבעל שמחליט להעניק מתנה לאישתך תצליח להתחבר אליה. 
  2. נסה  להבין שהמיקום של הצלמת במרחק סביר ממקום מגוריכם או שיש תחבורה זמינה עד המקום 
  3. וודא שאכן מדובר בסטודיו מקצועי ולא איזה מרתף, או חדר בדירה 
  4. שאל כמה שנות ניסיון יש לצלמת 
  5. בקש לראות עבודות קודמות 
  6. תבין אם החבילה כוללת איפור מקצועי או שהיא צריכה להגיע מאופרת  
  7. אם יש אפשרות לרכוש שובר מתנה ולהעניק לאישה אחרי הרכישה כהפתעה  

אחרי שקיבלת תשובות לשאלות ומבחינתך מצאת את הצלמת המתאימה תדאג לסגור ביביסיטר לילדים, שיהיה לה רכב להגיע לסטודיו ותוריד ממנה אחריות לכל מתלות היום בתאריך שקבעת. אפשר לה להתפנק יום אחד כמו שצריך על מנת שחווית הצילום תהיה מלאה.

מתנה מקורית לאישה

אז מה קורה בצילומים עצמם? 

אז למה זאת מתנה מקורית לאישה? קודם כל צילום לאישה הוא הרבה מעבר לצילוםפינית זמן לעצמך שהוא רק שלך, 

קיבלת איפור מקצועי שמי זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שזה קרה 🙂 

את ביום כייף רק לעצמך בלי בעל וילדים והבאת מזוודה עם בגדים ואביזרים אז אפשר להתחיל: 

המאפרת נשארת עד שאני מאשרת לה שאת עוברת מסך , אני עושה לך סטיילינג עם הבגדים, תכשיטים, תיקים ונעלים שהבאת איתך ומתאימה לך את הבגדים, צבעים ואביזרים שהכי מתאימים ללוק שלך. 

דואגת לתאורה נכונה ורכה, זוויות צילום שיחמיאו לך וכמובן קשובה אלייך לאורך כל הצילומים . 

אם יש חלקים שאת רוצה שפחות יבלטו, לא יראו את מעדכנת אותי ואני כבר דואגת להכל. 

בצילומים עצמם את קובעת את רמת החשיפה שאת רוצה. יש נשים רוצות ביגוד רשמי/ פורמלי, אחרות מבקשות בגדים נשיים, או חשופים, קצת יותר הלבשה תחתונה או קצת יותר "טיזיינג" אני עושה הכל ואת זו שמחליטה כמה ואיך ואני מבצעת. 

את כל התמונות את מקבלת באותו היום, הכל באיכות גבוהה להדפסה וכמובן בהתאם לחבילה שבחרת יש לך גם תמונות שיעברו עריכה בפוטושופ. 

החלקה של העור, העלמת כתמים ופצעים, קמטים, המרה של התמונה שלחור לבן וכו … 

אבל על כל זה אני ארחיב אחרי הצילומים אז מה את אומרת ? קבענו ? 

זה הנייד שלי 0547-683389 

לצפיה בתמונות של צילום לאישה כנסי לגלרית צילומי נשיות