צילום אומנותי נשים

אני עושה המון סוגי צילומים בסטודיו שלי, אבן אין אהבה כמו צילומי נשיות. כשמגיעה אלי אישה לצילומים, נוצר קסם בסטודיו של חיבור בין שתי נשמות ברגע אינטימי ומלא התבוננות פנימה. אני מרגישה את הריגוש והרצון שלך לנצור את הרגעים הללו וללכוד אותם במצלמה שישארו איתך לנצח. אני מרגישה את החיבור ונכנסת איתך לחוויית חיפוש של המצבים שבהם תרגישי הכי נינוחה ופתוחה להתמסר לצילום. אני ואת עוברות מסע של מציאת רקעים מושלמים, ביגוד מתאים וקומפוזיציה שמדברת אליך כדי לתפוס את הרגע המושלם.

 

צילום אומנותי לנשים זאת אומנות 🙂 צריך שיהיה מספיק ניסיון ומספיק כשרון כדי להייצר את ההויה המושלמת ולנצור רגע מדויק. אני ממליצה על צילומים בסטודיו מקצועי רחב, עם הרבה אביזרים שנותנים מספיק גמישות כדי להבליט את הצדדים המושלמים שלך. מכיוון שבעיני כל סשן צילומים הוא לא רק התמונות אלא גם החוויות, אני חושבת ששיקולי נוחות ופניוק הינם חשובים מאוד. שירותים צמודים, תא הלבשה, מרחב, פינת קפה ופינת ישיבה נוחים הם פקטור בבחירת הסטודיו, כי אם את רוצה להוציא מעצמך את הניצוץ הזה כדאי שתרגישי נוח.

חשוף או מוסתר?

אז כמובן שאין תשובה ברורה לשאלה הזאת והיא מאוד סובייקטיבית. אם עושים את זה נכון, המוסתר יכול להיות הכי מסקרן והחשוף יכול להיות הכי מחביא. הניסיון שלי מלמד שאף פעם אי אפשר לצפות איך יתפתח הסשן ואני תמיד ממליצה לבוא מוכנים לכל התפתחות ולא לגבש דעה מהבית. אתן בטח חושבות שהחשיפה קשורה ליופי, אבל כאן איכות הצלמת נכנסת למשחק… צלמת יודעת להוציא שוט טוב מגוף עגלגל וגם מגוף אתלטי, מפנים צעירות ומפנים מבוגרות יותר, וכו׳…

ההמלצה הכי טובה שלי, זה תחליטו לא להחליט ופשוט תשחררו

בסטודיו או בחוץ?

אני מעריכה מאוד את האיכויות שצילומי חוץ מאפשרים, תאורה טבעית, גיוון רב ברקעים, מראה יותר יום-יומי. אבל, הסטודיו מאפשר חוויה הרבה יותר שלמה, כי הכל מתנהל בקצב שלך, ללא שום הפרעות וצורך לעבור מיקומים ולפחד מעוברי אורח. סטודיו הופך את צילומי הנשיות לאומנות.