צילום בוק אישי

צילום בוק אישי זה התמחות. בכתבה אסביר על סוגי הצילומים האישיים הקיימים ואתן טיפים לבחירת סוג הצילומים.

בוק אישי יכול לשמש למטרה עסקית תדמיתית או למטרות הנאה, חוויה והנצחת רגע מתוק. הצילומים לגמרי משתנים בתלות במטרות הלקוח.

צילום תדמיתי

צילומי תדמית

צילום תדמיתי הוא סגנון צילום פורמלי למטרה ספציפית שאמורה לתת ערך שיווקי ללקוח. הצילומים בדרך כלל יהיו יחסית נקיים ואלגנטיים ברקע חלק ויעבירו את המסר שחשוב ללקוח. לדוגמא, עורך דין ירצה בוק נקי בלבוש הולם שמשדר רצינות, לעומת זאת מדריכת יוגה תרצה תמונת תדמית שמראה אותה בבגדי ספורט מדגימה יכולת מהרפרטואר שלה. 

צילום חוויתי

בניגוד לצילום המקצועי, צילום חווייתי זאת מתנה שאתם מעניקים לעצמכם או למישהו שאתם אוהבים. אפשר לעשות הצילומים בסטודיו או בחוץ ולשלב המון אלמנטים כיפיםם במטרה של פשוט להנות ולייצר חוויות מעצימות ומעשירות וזכרון מדהים שישאר איתכם לתמיד. הצילום הזה כולל תמונות נשיות או בוק לאתר הכרויות, או סתם צילום בוק אישי.

בוק משפחתי

צילום משפחתי

אומנם התכנסנו כאן עבור צילום בוק אישי, אבל איזה כיף יכול להיות לצרף לתמונות גם כמה אנשים שאתם ממש אוהבים. צילומי משפחה משלבים גם צילומים של כולם ביחד וגם מאפשרים מקום אישי לכל אחד בנפרד. למעשה זאת האפשרות הכי טובה להשיג גם פרטיות וגם קבוצתיות בתוך חוויה מגבשת ומדהימה.

בוק לחברות הכי טובות

בוק לחברות הכי טובות זה פשוט כיף עצום. כל אחת מקבלת את המקום לבוק צילומים אישי וגם יש אוירה של פאן עם חבורת אנשים שאתם אוהבים הכי הרבה. כל בוק חברות שונה אחד ממשנהו כי בכל בוק צילומים כזה מגיעים לחוויה מאוד אישית ומרגשת של החבורה. הדינמיקה מכתיבה את הזרימה ויוצאים עם חוויה אישית מגבשת וגם אינדיבודאלית