מתנה מקורית לאישה

הגיע יום הולדת, יום נישואין או שסתם החלטתם לפנק ואין לכם רעיון טוב. קניתם לה כבר תכשיטים והזמנתם אותה לספא ומסעדה רומנטית ובא לכם לצאת קצת מהקופסא. 

הנה 5 רעיונות למתנה מקורית לאישה שבטוח עוד לא ניסיתם …

1. שופינג זוגי

תופתעו לגלות כמה אנחנו הנשים מעריכות גברים שמגלים סבלנות, פותחים את הכיס ויוצאים איתנו לסיבוב במרכז קניות.

אבל אתם לא מגיעים בתור קישוט, סבל או עומלל שיושב בצד עם הטלפון. אתם באין להיות משתתפים פעילים, לייעץ, להצחיק ולהפוך את זה לבילוי.

תיכנסו לחנויות, תביעו דעה ותראו לנו שאכפת לכם ובסופו גם תשלמו את החשבון 🙂 אז במקום לזרוק 1,000 ש״ח על ספא, תנו לנו לבזבז אותם על בגדים ונעליים.

מבטיחה לכם המון נקודות זכות להמשך. אני גרה בפולג, נתניה והקניון הכי אהוב עלי בארץ זה קניון עיר ימים.

2. צילומים זוגיים או צילומי נשיות בסטודיו

בין אם אתם אוהבים לצלם / להצטלם ובין אם לא. סשן צילומים זאת מתנה מדהימה שתשאיר לכם זיכרון מתוק לעוד המון המון שנים.

אפשר לעשות צילומים זוגיים בהם שניכם תהפכו לדוגמנים ליום אחד ותיכנסו לסטודיו מקצועי כדי להנציח את הזוגיות שלכם בצורה הכי מדהימה, מקרבת וחווייתית שרק אפשר. ואפשר גם להעניק את המתנה רק לאישה כצילומי נשיות מעצימים.

אני צלמת מקצועית כבר 15 שנה ומעולם לא נתקלתי במישהו שלא יצא מרומם מסשן צילומים כזה. יש משהו מדהים באנרגיה שקוראת בתוך סשן צילומים כזה שמשאירה חותם עמוק לתקופה מאוד ארוכה והתמונות מדברות בעד עצמן. אז אם אתם מחפשים מתנה מקורית, זו ההמלצה שלי!

צפיה בגלריה

3. קורס/סדנת בישול זוגית

אחת החוויות הכי מגניבות שיצא לי לעשות עם בעלי זה ללכת איתו לסדנת בישול. בחרנו בסושי, נסענו לתל אביב, הגענו לחנות 4chef בקפלן ושם עשינו את הסדנא.

למדנו להכין סושי, שתינו מלא יין, פגשנו אנשים ממש מגניבים ובילינו ערב פשוט מעולה. כמובן שבסוף חיסלנו את כל מה שהכננו ונורא נהנינו. הנה הקישור ליות מידע : סדנאות בישול זוגיות

 

4. אלבום תמונות מהודר שלכם

יש לכולנו אלפי תמונות שלנו בכל המצבים האפשריים, בכל המקומות ועם כל הפילטרים, אבל אין לנו 20 תמונות נבחרות הכי טובות ומרגשות שלנו.

אז מה דעתכם לייצר אלבום מהודר מהתמונות הכי טובות שלכם? דפי פוטו עבים, תמונות ברזולוציה גבוהה, איכות מדהימה באריזה מהודרת.

אתם כמובן יכולים לעשות את העריכה לבד או להיעזר בעורך שעובד בחברת אלבומים.

אני עובדת שנים עם ליאל אלבומים וממליצה עליהם מאוד.

5. קחו אותה לאימון זוגי

יש משהו מדהים באימון זוגי, בפארק או במכון לאימון פונקציונלי / קרוספיט.

כבר מהצבא אנחנו יודעים שמי שמזיע ביחד מחובר לכל החיים, אז למה לא לנסות גם בזוגיות?

אחד התחביבים הגדולים שלי זה ללכת לקרוספיט ואני ממליצה מאוד לנסות את קרוספיט גרין ביץ בחוף הירוק בנתניה – הם פשוט אדירים.