צילום תמונות תדמית

צילומי תדמית הינם צילומים מקצועיים שמתבצעים לצורך ספיציפי. צילום תמונות תדמית בדרך כלל יאופיין בצילומים נקיים, ייצוגיים, על רקעים אחידים.

הדבר החשוב ביותר בצילומי תדמית זה להצליח להעביר את המסר הלא ורבאלי לקהל הלקוחות של התמונה. לפעמים תרצו שהתמונה תשדר קרבה ואמון, לפעמים תרצו שהמסר יהיה חמימות ואכפתיות ולפעמים תרצו שהתמונה תקפיץ לכם הרגשה של ״אני בידיים טובות״ – וזאת המצקועיות של הצלם.

 

מה לבדוק כשבוחרים סטודיו לצילומי תדמית?

  1. ניסיון – מכיוון שמדובר במסרים תדמיתיים שצריכים לעבור תת הכרתית, יש המון חשיבות לניונסים הקטנים של הגוף. רק צלם מנוסה ידע להנדס את התמונה ולשים לב לפרטים הקטנים ביותר בהינתן רצונות הלקוח.
  2. ציוד – בניגוד לצילומים אחרים, בצילומי תדמית כל הפוקוס הוא עליכם בלבד ויש חשיבות עצומה לאיכות האיבזור בסטודיו – מה גדול הסטודיו, מה תיוד התאורה הקיים, מה המצלמה והעדשה שהתלם משתמש בהם. אני מבינה שקשה מאוד להבין את הפרטים ללקוח שלא מהתחום, אבל צריך ללכת על סטודיו איכותי.
  3. דינמיקה עם הצלם – בסופו של דבר כולנו אנשים, וכשטוב לנו, אנחנו ניראים טוב. כשאנחנו מריגישם בנוח, התמונות ישקפו את הנינוחות שלכם ואת הביטחון שלכם. הפקטורים הללו מאוד תלויים בדינמיקה שיש לכם עם הצלם, ואין דרך טובה יותר להתרשם מאשר להרים טלפון ולדבר 🙂

קצת על סטודיו ליאורית

סטודיו ליאורית הינו מוסד צילום ותיק בישראל. הסטודיו קיים מאז 2008 ומתמחה בצילומי תדמית כמו כן גם צילומי סטודיו אחרים.

סטודיו ליאורית נמצא בלב איזור התעשיה של נתניה, נגיש לתחבורה ציבורית או מאוד נוח להגעה בתחבורה פרטית.

הסטודיו אחראי על עשרות קמפיינים שצולמו למגוון רחב של שימושים. ליאורית צלמת בעל עין ייחודית לצילומי תדמית ומנוסה בהעברת מסרים תדמיתיים דרך התמונות.